2/07/2010

Tvorivý deň :D

Včera prišla mama z Rakúska a doniesla mi drôtiky a podobné blbosti na náhrdelníky .. Tak som sa činila a spravila hneď tri.Jeden je celý čierny,druhý čierno-červený a tretí zelený.Toť moje veľdielo :
Okrem toho sme dnes vypratávali a upratovali pivnicu.Celý deň som prenášala veci,obrazy a ukladala látky.Moja mama mala totiž obchod s ručne robenými vecami a tak .. a aj šila :) Našla som fakt pekné kúsky a už sa teším ako si vylepším alebo ušijem nejaký kus oblečenia :P


Snažila som sa to triediť podľa farieb :D

Je ich ešte viac ale tie budem triediť až zajtra :D

Plno tylu... z toho bude sukňa :)) To,že som nenamaľovaná neriešte - nebudem sa kvôli upratovaniu predsa líčiť xD


Našla som aj šaty čo nosila moja babka :DD Trochu ich prerobím a je dosť možné,že ich aj budem nosiť :P

Pohľad zozadu ..

Veci,ktoré sa chystám dokončiť :)) Ešte si tak na to nájsť čas :D

Dnes som sa aj konečne dokopala k zaveseniu nástenky .. ešte nieje hotová,ale sú tam moje najkrajšie spomienky :)) Stretnutie s Lenkou po ôsmich rokoch (fotka vľavo hore),Londýn,spoločná fotka s kamoškami  od koní s ktorými som sa bavila v LM fotená v maďarskej Bábolne,no a nesmú chýbať fotky s mamou a ocom keď som bola malá a ešte neboli rozvedení :))

Asi posledná "tučná" fotka Fridy.Tento týždeň by už konečne mala porodiť .. veď kuknite na to brucho, už môže ležať len na chrbte :DD

Uff .. už len dojem presnidávku (vraciam sa do detských čias a mám jablkovú) a dopijem drink zo SPAR-u čo mi priniesla mater a potom HURÁÁ do sprchy :D pp :))

6 komentárov:

  1. wow..ty saty po babicce jsou super

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lovely photos!

    xoxo
    mycherrygum.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pěkný fotky....ale upřímně mě nejvíc zaujala kočička - je naprosto úžasná, dokonalá, roztomilá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nie si namalovana?ved si mal ceruzku na spodku nie?

    mamina mala taky obchod?tak to mas super...urcite nejake super kusky si nasla co?!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nieee nemala to je tym upravovanym kontrastom asi :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeej, ja ti zavidim ten mamkin obchod, urcite vam po tom ostalo plno perfektnych veci :). ja zboznujem vyrabat rozne nahrdelniky, tricka a pod., len mi na to takmer vzdy chyba potrebny material..

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)