8/24/2010

Wishlist

V najbližších dňoch sa chystám ísť nakupovať,aby som si mala čo obliecť do novej školy :D Pôjdem zrejme do Bielsko-Biala (Poľsko),pretože tam majú H&M,Stradivarius atď. a je to len hodinu a pol cesty zo ZA.Takže si tu zostavujem zoznam,na čo sa budem hlavne zameriavať...aj keď ako sa poznám,nakoniec kúpim niečo úplne iné :)
kabát..

opasok (zistila som,že vlastne žiadny pekný nemám..)

pončo (aj keď neviem či zrovna toto z Háemka)

uff...topánky.viem,že tieto má už väčšina blogeriek,ale prídu mi úplne super a tá cena je tiež úžasná ..

čierna kabelka .. jedna z mojich must-have

oxfordky .. nech mám čo nosiť na jeseň :) ale asi bude lepšie kúpiť si ich bez opätku

a musím si vyskúšať maxišaty..VYSKÚŠAŤ zdôrazňujem,pretože neviem,či na mojej malej postave nebudú vyzerať hrozne

+obdarujem sa originálnym cédečkom (po neviem koľkých rokoch :D)...pretože tú skupinu úplne milujem .. pretože Jareda milujem .. ten chlap má štýl :)

12 komentárov:

  1. ten kabat z HM jsem videla na zivo a moc me nenadchnul kvalitou zpracovani, ale ta maslova kabelka je perfektni.!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie topánky <3
    tie tigrované, leopardované. to je jedno aké sú ale vieš ktoré ;)
    tie sú fakt úžasne. akú cenu majú? lebo sú fakt úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak si nákupy uži :) A 30seconds to mars sú úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mame podobny vkus az na tie leopardicky... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je úžasný, odkuď jsi?že to Polsko máš tak blízko?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty se tak máš :) to je skvělý, taky bych potřebovala někam mimo než do Prahy, chtěla bych leopardí kabátek, ale nikde jsem ho neviděla no :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Potřebuju v podstatě ty stejné věci, i když ponča v oblibě zrovna moc nemám. Hlavně ten kabátek je úžasný a taky se mi moc líbí ty oxfordky na podpatku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie oxfordky na opatku su užasne.. tiež zhaňam:P
    ---
    http://thedominica.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krémové farby zvolím túto jeseň pravdepodobne aj ja ;)
    Tie háemkové leopardie topánočky sú skvelé!
    Ja som ich hladala v BA ale tam už nemali :(
    Škoda, aj cena je super.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. kúpila si si tie topánky? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)