12/19/2010

V hlavnej úlohe : make-up

Keďže niesom jedno z tých dievčat,ktoré sa môžu pýšiť dokonalou pleťou, občas si dopomôžem makeupom (alebo Photoshopom,ale v reálnom svete to moc nejde..čo je škoda).Rozhodla som sa teda napísať recenzie troch náhodných..ak náhodou hľadáte nejaký vhodný pre vás,snáď vám týmto článkom aspoň trošku pomôžem.       

Lancome Teint Idole Silky Mat

Zmatňujúci make-up,ktorého textúra je vraj presýtená molekulami vody a dokonale splýva s povrchom pleti.Vyskúšala som ho a naozaj.Pleť som mala hydratovanú a vôbec nevznikol efekt masky.Okrem toho aj výborne zakryl drobné nedokonalosti.Doteraz asi najlepší make-up aký som vyskúšala.Zodpovedá tomu však aj cena: 35.90 Eur za 30ml.
Astor Perfect Stay 24H
Má príjemnú konzistenciu aj vôňu,nevytvára efekt masky,fajn kryje..celý deň však určite nevydrží.Teda aspoň mne nie,podľa všetkého je to individuálne.Napriek tomu ho používam rada (mám odtieň 200) a je cenovo dostupný: 12.49 €

L'Oréal Mat Cashmere
Tento make-up ma neskutočne sklamal.Nevyhovala mi ani konzistencia, a keďže som ho dostala ako darček,ani odtieň.Cena je cca 18 €

Tak čo,mám takéto články robiť častejšie ?
Čo tak recenzie vlasovej kozmetiky?Lakov na nechty?Očných tieňov....?

5 komentárov:

Thank You for all Your comments :)