11/21/2012

chňo.

Väčšinou chodím domov za tmy (blbá jeseň),a keďže neznášam fotky s bleskom tak sa tu asi moc príspevkov objavovať nebude.Škola ma zabíja,pomaly ale isto,prepadám z matiky a vôbec nechápem čo sa tam deje,jediné na čo sa teším je štrajk učiteľov,dúfam,že potrvá celý týždeň.Potrebujem oddych a aspoň budem mať viac času na cvičenie.Rada by som povedala,že väčšinu času trávim nad knihami,je to však jedna z vecí pri ktorej dlho nevydržím.Namiesto toho som do noci na tumblri,pozerám seriály a čítam knihy i keď viem,že s tým to v živote asi ďaleko nedotiahnem :D Tak si zo mňa radšej neberte príklad a pekne sa učte.

7 komentárov:

  1. tým čo si napísala si viac menej odcitovala môj terajší život :D :D ah maturita :D
    milujem tvoje legíny a vlasy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak s tou matikou :D a celkovo školou/ učením to máme úplne rovnako :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš super vlasy!
    ja robim monitor a mam z matiky samee trojec:(:D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)