12/20/2013

randomshit.

Človek by si myslel, že keď si o dva týždne nedobrovoľne predĺži prázdniny, že sa aj niečo naučí.. Namiesto toho som 90% času prespala, ale okrem toho som stihla aj premiéru Hobita, takže môj život nebol premrhaný. Dnes sa chystám zdrhnúť z domu a stráviť víkend v LM s mojím najdrahším, snáď mi to doma prepáčia, veď sú Vianoce. Ešte nemám ani jeden darček a v peňaženke tak 5 eur (na cestu akurát). Nejaké tipy na DIY darčeky na poslednú chvíľu? :D
Budúci rok už budem fakt kupovať darčeky vo februári!!

4 komentáre:

  1. Jo jsme na tom podobně, já mám dárek jeden.:D DIY dárky..zkus si projet pinterest, mě nic nenapadá.
    A skvělý fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvělé fotky,hlavně to jídlo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si budu dělat plátěné tašky (prý je to jednoduché, očividně mně někdo přeceňuje), teda.. budu se o jejich výrobu pokoušet, snad se mi to s pomocí šicího stroje nějak povede. Beanies jsem nikdy neměla v oblibě, ale ta tvoje je taková jinačí, ta má můj obdiv.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)