6/18/2014

heavy chic.

Fotky sú z dňa niekedy pred týždňom, keď sme sa boli s mamčou prejsť k vode. Boli vtedy desné horúčavy a ja som v tej "koženej" sukni skoro umrela. Nuž, to je tak keď sa niekto nepozrie na teplomer.
Teraz si pozerám vlaky, pretože sa chystám za mojimi láskami do Trenčína, a počítam posledné drobné. Fakt som zvedavá za čo sa dostanem na TopFest, keďže z mojich úspor na tetovanie sa mi moc čerpať nechce. Predsa len som to šetrila skoro pol roka hah.
Aké sú vaše plány na dnešný krásny deň? :)

2 komentáre:

  1. dnes bude v Toskánsku určite najlepšie! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ooh zavidim vsem co uz mají volno. Ja se porad trapim ve zkouskovem a porad neuspesne a hrozne rada bych uz parila! Moje plany na dne jsou uceni celou noc, enjoy! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)