7/21/2014

hey ho lets go.

Minulý týždeň som si spravila taký tripík po Slovensku, ktorý začal v Trnave u tatéra, odtiaľ som šla hneď na druhý deň na Liptov a zas som spoznala mega skvelých ľudí. Asi preto sa tam chystám v stredu znova, len ako si pošetrím nejaké peniažky aspoň na cestu heh. V piatok som sa tam ocitla v Anchare (neviem ako) a kalili sme do osmej ráno, celý deň zas žiadny spánok a večer som šla do Čadce na otváračku skateparku a afterku. Ostali sme spať u nejakého týpka, ktorého som v živote nevidela ale asi nám to bolo jedno, lebo sme spali na zemi. Úplne najviac si užívam prázdniny, life is amazing !! Užívajte aj vy :)

2 komentáre:

  1. To tetování máš teda libový! Stejně tak jako vlasy, taková typická Cali girl. Do osmé jsme ještě nikde nyvdrřela, do šesti jo, ale do osmi vážně ne, asi je třeba pokořit rekordy, heh. :-D Navíc jsi krásně opálená, že se vůbec divím, když pořád někde lítáš, jen si dál užívej prázdnin, od čeho by tu jinak byly. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. haha super zazitky, mam hodne podobnejch

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)