10/31/2010

I love weekends

Tento víkend bol absolútne neprekonateľný!V piatok na obed sme sa vybrali do Liptovského Mikuláša a aj keď cesta trvala takmer tri hodiny (neznášam zápchy na dušičky ..),mala som so sebou notebook takže mi to rýchlo ubehlo.
Zastavili sme sa u starkých a potom som šla na byt ...Strávila som večer príjemným pokecom so susedom,no do mesta sa mi moc nechcelo...aj tak som šla spať až o tretej.
V sobotu som sa stretla s kamarátkou z detstva a bývalými spolužiakmi.Lozili sme po skalách pri Váhu (to,že som sa skoro strepala je detail),lúče slnka nás šteklili na tvárach..proste idylka :)Škoda,že som nefotila :( 
Keď mi oco oznámil,že večer už ideme domov,skoro ma kleplo.Bola som z toho taká mimo,že som do jedenástej piekla koláč :D Konkrétne čokoládovo-banánové brownies :)




No a v stredu prišla Leňa a tak sme sa stretli na námestí a potom sme šli aj s Lolou do Auparku ..bol to moc fajn deň :)

1 komentár:

  1. And now listen to me in turn. You have touched me more profoundly than I thought even you could have touched me - my heart was full when you came here today. Henceforward I am yours for everything....
    Thanks

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)