11/18/2010

cause i'm not the kind of girl guys fall in love with

V pondelok sa u nás oficiálne otváralo nákupné centrum Mirage,kde som samozrejme nemohla chýbať.Je tam M&S,Lindex,Converse shop....a príjemne ma prekvapil Koton.Pri takom nápore ľudí som však nemala možnosť niečo si kúpiť,keďže stáť hodinu pri pokladni sa mi nechcelo.Dokonca aj včera sa tam moc ťažko pohybovalo.Preto teraz radšej volím Aupark,kým tá hystéria pominie..
Zajtra plánujem ísť s kamošmi do kina na nového HP,videli ste to už?Len dúfam,že sa dostaneme k lístkom,pretože nás ide strašne veľa :D A hneď odtiaľ zrejme zatancovať do nejakého klubu :)Tajne dúfam,že pôjde aj ON.A že je naozaj Božský!Keď sa na mňa pozrie,roztápam sa ...tie modré oči ..ako sa má potom človek sústrediť na školu??To mi pripomína,že zajtra odpovedám z dejáku .. zo všetkého čo sme sa zatiaľ učili,takže by som si to mala prečítaťasi ..
Súrne potrebujem brigádu .. po 1.nemám za čo kúpiť vianočné darčeky a po 2.rada by som si našetrila na VLASTNÚ zrkadlovku 


Nabudúce snáď viac obrázkov,ale nechcelo mi to nahrať .. :/

7 komentárov:

  1. krásne fotky :) hlavne tie prvé dve ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekný svetrík a maľovanie ako mačička ;) Aupark sa mi celkovo pozdáva viac ako Mirage, navštíviť pár obchodov v Mirage a raziť cestu do Auparku-tak budú viesť moje najbližšie kroky po Žiline :)...veľmi sa mi páči, že si napísala o "ňom", málo blogeriek píše o svojich objavoch a mne sa to páči! veď sme to my baby ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. rozotmilé fotky :) já osobně moc HP nemusím.. aaa jak jsem si všimla slečna má pana božského! :)) Já ho taky měla.. lae bohužel mu trvalo udělat další krok tak dlouho, že jsem se na něj vyprdla, přestal mě přitahovat... Snad tvůj B. dopadne líp :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj super blog a perfektne fotky
    mas dobry svetrik ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)