11/11/2010

Lanvin,Showroom & kritika

Celý minulý a tento týždeň bol svet blogov zahrňovaný novými príspevkami o kolekcii Lanvin pre H&M.Väčšinou sa príspevky týkali toho istého : Showroomu H&M.Mňa táto kolekcia nejak extra neoslovila,aj keď zo začiatku som bola nadšená.Avšak po vzhliadnutí fotiek na blogu The blonde salad som sa zhrozila..to čo majú znamenať tie trčiace nitky??Možno v čínskych obchodoch je to bežné,ale od Lanvina som to nečakala ...

Tento článok chcem však venovať niečomu inému,týkajúcemu sa práve Showroomu.Niektoré blogerky ma totiž zarazili a znechutili kritizovaním ľudí,ktorí boli do Showroomu pozvaní.Presne toto je problém Slovákov a Čechov,že majú stále potrebu kritizovať výzor.Čo je na tom,že niekto má pár kíl navyše?To už akože nemá právo sa zaujímať o módu?Alebo že tá a tá nemá blog venovaný výlučne móde?Alebo,že ten a ten má štyri ruky,päť očí a osem nôh?Prečo sa radšej netešíte z toho,že ste boli pozvané,ale príspevky venujete ohováraniu?Nehovoriac o tom,že dotyčné osoby si to môžu prečítať a byť z toho nešťastné..Tak vás prosím,neodsudzujte hneď  podľa zovňajšku..predpokladám,že vám by sa to tiež nepáčilo.

6 komentárov:

  1. Ztrácím se... Kdo, koho, za co a kde kritizoval?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ivanka: dakujem
    thery: jeden z mala pripadov : http://durduin.blogspot.com/2010/11/nova-vlna.html#comments

    OdpovedaťOdstrániť
  3. saty ma enjak neohromuju, uz len preto ze ich budu mat asi mono vsetci. aja saty zas mavam originalya davam si sit takze ehrozi.skor doplnkky uvidi sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S tím pomlouváním naprosto souhlasím, napsala jsi to tady moc hezky, co slovo, to pravda :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)