2/12/2011

Happiness is possible you just have to find it

Včera som si konečne pozrela Black Swan.Úžasný film,môžem len odporúčať.Znova som bola s kamošmi v meste a dokonca som si ani nič nekúpila.Držím rekord-2 dni bez nákupov a som na seba hrdá!Sukňa kupovaná vo štvrtok ..mali ju aj v čiernej farbe,ale bola o 5 eur drahšia..to si už človek musí priplácať aj za farbu?!Sila.
Dnes som pekne vymrzla..Myslieť si,že keď tak krásne svieti slnko tak bude aj teplo, bolo hlúpe.Idem sa usadiť k TV nech sa mi aspoň roztopí ten ľad čo mám na vlasoch(teraz som prišla zvonku).A to som mala sveter,dvojo pančúch,hrubú bundu ...
(tričko: H&M, boty: Koton, sukňa: NY, sveter: Pimkie, pančuchy: ??)

14 komentárov:

  1. Super skvělý fotky. A roztomilá ta s pejskem. ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá sukňa je skvelá. aj svetrík sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U nás je uplně fajně teplo:-) Jinak super fotky a sukně pěkná:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super sukne a peknej lak na nehty!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky jsem včera byla na Black Swan - bála jsem se ještě celou noc!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá sukňa a svetrík je skvelý ! :) Chcela som sa ťa spýtať. kto ťa fotí ? Lebo na samospúšť to nevyzerá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To už se mi taky stalo, jiná barva, jiná cena, pěkně to na*ere:) Krásné fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)