3/31/2011

Balcony

Dnes som vstala s veľmi dobrou náladou a tak som sa obliekla čo najfarebnejšie (ten kabát si odmyslite,mala som ho len cestou do školy).Skoro som prišla neskoro na prvú hodinu,keďže som sa nemohla rozhodnúť či si dám sukňu alebo kraťasy.Sukňa vyhrala,pretože som mala chuť na kvety.
Tento outfit nebol taký diskutovaný v druhom ročníku ako ten včera..možno niekedy odfotím.Nechápem,prečo majú ľudia potrebu stále riešiť niekoho kto sa oblieka inak.Tak nenosím puma tričko a k tomu rifle a adidasky.No a?Nebaví ma byť rovnaká,to už radšej vyčnievať za cenu kritiky.Jasné,je jednoduchšie byť jedným z davu,na čo si hľadať vlastný štýl?Na to sú Slováci zrejme moc pohodlný.Kamoška mi povedala,že by sa chcela obliekať ako ja ale že by jej to nepristalo.To je úplná blbosť.Jasné,nie každému sa všetko hodí ale preto treba experimentovať.That's all.
(kabát: Mango, košeľa : Gate, legíny: NY, sukňa: Tally Weijl, okuliare: H&M, boty: Converse)
Cez piatu a šiestu hodinu sme boli so spolužiakmi (sú absolútne najúžasnejší!) v Pantha Rhei.Chodím tam strašne rada,hlavne s nimi.Človek by nepovedal koľko srandy môže zažiť v kníhkupectve.A majú tam najlepšiu kávu!Potom sme však museli ísť na slovenčinu,aj keď sa nám moc nechcelo.No viac neospravedlnených hodín by ma už asi zabilo(lepšie povedané matka by ma zabila).Fotky:

9 komentárov:

  1. hrozne moc ti to slusi a s tim tvym clankem plne souhlasim! :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och, náhodou, moc ti to sluší ! a máš pravdu a s tým textom! .) ách, ten gauč milujem, vždy keď chodím do Žiliny usadím sa tam a čítam knihy v regáloch nad vami, umenie a tak .) ách.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké fotky!! Fakt!! :) Super!! :) A ta sukně je parádní :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to roztomilé!! Moc ti sluší ty červené brýle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekna sukna a si mi starsne povedoma :) a to si z ineho mesta tusim

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasne si bola oblečená:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásná sukně a ty červené brýlky ti moc sluší!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)