4/02/2011

Yesterday

Yesterdayall my troubles seemed so far away..
Po farebnom outfite nasledoval outfit tmavý,ale to len preto,že som vstala neskoro do školy a vzala na seba prvé čo mi prišlo pod ruku.A to bola táto košeľa.V škole sa ma pýtali,že čo sa mi stalo s vlasmi.Na obed som šla k babke,ktorá ma hneď skritizovala,že či idem niekde zbierať smeti.Takže som dosť zvažovala či vám to sem dám ale nech.Nemusí sa všetko vždy vydariť.


Nika,Marek,Mery,Dávid & ja.Mali sme voľnú hodinu :)
Predstavujem vám svoje nové ASOS tričko.Neviem sa dočkať keď si ho oblečiem.Tie rukávy sú najviac!

Dnes som celý deň (skoro) pozerala filmy.Konečne mám neobmedzený internet!Tak dajte tipy čo mám sťahovať ..Ja vám odporúčam:
 Pán Nikto (Mr.Nobody..Jared!!).
Tumblr_l5o9wbxvjx1qbrynko1_500_large
Tumblr_l5stkpzkao1qaeb2ho1_500_large
60101951_1276094613_kinopoisk_large
a Tajný život včiel (The secret life of bees)
Tumblr_l1liggxdgx1qbrexgo1_500_large
Mv5bmje5mdg5mjyymf5bml5banbnxkftztcwndqxmdg3mq@@._v1._sx450_sy405__large
The_secret_life_of_bees-8-dakota_fanning-tristan_wilds_large
Tumblr_le5x27ypul1qaz3gxo1_500_large

8 komentárov:

Thank You for all Your comments :)