9/20/2011

Dnes som sa uliala asi z troch hodín,keďže sme fotili prvákov kvôli imatrikuláciam.Majú úplne najlepšie fotky,ja vám však poskytnem len tie backstage.Mala som totálne jednoduchý outfit-v poslednom čase uprednostňujem pohodlie,pretože domov sa vraciam až večer,mám strašne nabitý program.Už sa teším na víkendový chill.Aj keď .. moc si asi neoddýchnem,tento víkend stand up a natáčanie,ďalší Liptovský Mikuláš a potom chata.Neviem kde mám do toho zahrnúť ešte aj šport a učenie.Ach jaj.
najlepšia bunda :)
Izz
Som v škole týraná no,čo si budeme klamať :D
Izz a Bielko 
Tento chalan to najviac zabil .. Už sa teším ako budú ich fotky visieť po škole (som moc zlá ? :D)

12 komentárov:

  1. neskutočne zlatí ste, všetci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekná šatka :) a dobre ich fotíte, dobrý nápad :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kristééé, z toho musely vyjít dokoanalý fotky:D wooow, super nápad:))
    taky poslední dobou nosím totálně jednoduché outfity:D není nad pohodlí;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no hej, fotky vznikli určite skvelé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aky ste vsetci zlaty...radost pozerat:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hej to vypadá zábavně :D
    a všechny fotky jsou super

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na tej prvej fotke si najkrajšia!! :)
    tie ich fotky budú inak funny ale ja osobne by som sa cítila dosť trápne kebyže mám takú fotku kdesi v škole zavesenú:D. ale sranda je sranda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvělý fotky. a já s tim se víkned ožrat souhlasim! jen jdi! a užij si to, protože já nevidim jinou možnost jak se toho zbavit. a víš co je nejhorší? ve škole se vídáme sme fakt kámoši a on pořád jak mi to sluší že sjem hezká atd.. zase mi začíná dělat neděje parchantek :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ta prva fotka je mega krasna :)

    a ostatne fotky su paradne veselee :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krasnaa ta bunda!! muzu se zeptat odkad je? strasne takoovou shanim :))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)