9/18/2011

V poslednom čase som stále niekde s kamarátmi a nemám čas ani na šport,ani učiť sa .. Tento týždeň to chcem konečne zmeniť,kúpila som si permanentku na Zumbu a plaváreň, ale do toho učenia neviem ako sa dokopem.No snáď to pôjde,myslím,že mám celkom pevnú vôľu a výbornú motiváciu.
V piatok som bola v meste s Izz a Bibou,dostala som krásnu ružu od jedného chalana,šli sme na Svijany a proste zažili kopec srandy.To isté aj včera,mali sme stretnutie z imatrikulačného,bude to fuška.Už máme vymyslené úlohy,teraz do nich rozdeliť prvákov a vymyslieť program okolo toho.V sobotu točíme na námestí intro,potom vám ho možno ukážem na blogu keď sa to zostrihá :)
tielko,okuliare: C&A
ostatné: H&M

15 komentárov:

  1. to jste se museli mít skvěle!
    ta sukně ti sluší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sukna pekná, páči sa mi že ju máš tak vyššie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvělé fotky, moc ti ta sukně sluší!:)
    taky se potřebuju hýbat,..není čas ani nálada:(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super suknička, zumba je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherná sukně a boty!! Krásko. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super! Krásně barevný a svěží!

    http://pieceofebuu.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ako robíš ten efekt? už som to videla na pár blogoch a nehorázne krásne to je!
    učiť by som sa mala aj ja ale nedokážem si k tomu nájsť akosi cestu :D.. a na plaváreň by som teda šla.júú. asi ti to trošku závidím :D
    krásna sukňa (niežeby som mala také šaty:D:D:D:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Svijanyy ♥♥ Prozradíš nám tvoji motivaci? Taky chci mít něco, co mě vždycky nakopne do učení, protože se k tomu dokopu až na poslední chvilku :(
    Nádherná sukně a topánky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Evs: pošlem ti to cez chat,ok? :D
    Dazz: no ja ak budem mať dobré vysvedčenie (to jest bez trojek :D) tak pôjdem do Londýna na týždeň na nákupy s neobmedzeným rozpočtom,to je podľa mňa sakra dobrá motivácia :D rodičia asi neveria,že to dám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty barvy mi upleee zvedly náladu.)))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)