7/18/2013

new in again.

Zas som bola na nákupoch a trošku som asi minula všetky peniaze. Ide ale o to, že ja som to odreagovanie vážne potrebovala, čo tam po tom, že teraz nemám na festivaly a ani za čo piť. Nejak snáď vyžijem, alebo sa vrátim k starej brigáde (alebo si nájdem sponzora, neviete o niekom ? :D).
zas chalanské tričká vedú
black dress mi v šatníku chýbali
najlepšia sukňa
polopriesvitné šaty :D
šortky mám už úplne zničené a to ich mám len pár týždňov, tielko a tričko ešte nepoškodené :)
legíny a náhrdelník
mám strašnú úchylku na spodné prádlo proste gimme.
Čo ste v obchodoch v poslednom čase ulovili vy ?

14 komentárov:

  1. krásne veci! odkiaľ sú tie čierne tenisky prosím ťa? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalé věci :)
    Máš moc hezký blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tady si někdo asi ještě dlouho bude užívat nových věcí. Fakt moc pěkný výběr. Po sukni s tygry jsem také pokukovala, ale nakonec jsem do ní nešla. Já za poslední dobu mám dvoje nové šaty s New Yorkeru, se kterými jsem opravdu spokojená. A kdybych měla vypisovat, co mám ještě nového, byli bychom tu na dlouho. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to tričko never enough sa mi strašne páči!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super veci! najviac sa mi páčia sukne :)
    chalanské tričká som po novom začala nakupovať ja. v new yorkeri sú skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne veci :°)
    Pozývam ťa na moju guess/cosmetic giveaway :°)

    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-guesscosmetic-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie tigrovane šaty a sukňa z tally weijl sú božie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie tigrovane šaty sú super, ak sponzora nájdeš, povedz mu aj o mne. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. také parádne veci by som si užívala aj ja :D a aké cute spodné prádlo:D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Všechny věci jsou krásné a moc se mi líbí ty šortky:3 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jeeeej, to jsou krásné věci! A vítej v klubu UNSP- úchylové na spodní prádlo :D A myslím, že taky budu muset zabrousit do pánského oddělení :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vkus máš dokonalý,takový dost unikátní:3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mě by nikdy nenapadlo se podívat do pánské sekce :D Mám celkem malou postavu a vypadám jak přistávací plošina, tak se bojím jak bych vypadala... Ale za zkoušku v kabince asi nic nedám no :DD A ta růžová sukně je skvělá :))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)