8/16/2011

“Love is when the other person's happiness is more important than your own.”

Dva dni som sa neozvala ale to len preto,že som zrovna nebola v najlepšej nálade.Zrazilo ma totiž auto-našťastie sa mi nič zlé nestalo (až na pár modrín :D).A teraz si idem rýchlo užiť posledné dni prázdnin - pôjdem do LM a dosť možné je,že aj stanovať do Česka s kamošom .. ešte sme sa poriadne nedohodli, tak sa uvidí.
Za posledný týždeň som sa stala totálny pesimista,neviem ani kde sa tie všetky pochmúrne myšlienky vo mne berú.
Ešte nikdy som si tak nepriala,aby prázdniny neskončili.
Bude mi to všetko ... chýbať :(
šaty- sh
boty,kabelka: H&M

26 komentárov:

  1. skvelý outfit :) Ešte šťastie, že sa ti nič vážnejšieho nestalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak tohle je tvůj nejlepší outfit podle mě.strašně ti sluší :)hlavně ty boty,kabelka,šaty--no vlastně všechno:D a odkud máš ty brýle prosímtě,jsou bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfektní jsi !
    ještě že jsi měla takové štěstí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A já si myslela, že se proužky s sobě nehodí. Ale tohle vypadá opravdu úžasně! :) Respeeekt

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pěkný outfit a krásná taška:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krááásne šaty!! njaprv som si myslela že je to tričko a sukna.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásny outfit, mala si šťastie, že sa ti nič nestalo. to kde ťa zrazilo??
    inak. kde kupuješ tie tenké opasky? :D ja som chcela z Gate ale tam boli len také hrozne dlhé..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Toto je dokonalé a přesně podle mého gusta.. I ty dvoje pruhy vypadají moc dobře!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kompi: brýle sú z C&A :)
    Ev: pri hyper Tescu,ten debil šiel na červenú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Som rada že sa ti nič vážne nestalo! Ako som sa zľakla keď som to čítala...
    Dúfam,že ak pôjdete stanovať vám víde počasie :) aa pekný prúžkov ýoutfit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. heeej..z ktoreho sekaca su tie saty? dokonale :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Reb: predsa z toho pri polícii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wuááá páni, skvostnej outfit! Sleduju, bavíš mě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. huhu stejný boty! a sakra bych se za tebou na ulici otočila <3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. mam podobne pesimisticke myšlienky..uplny strach zo začiatku školy :D..super maš tie šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ja som mala zvdy krc kombinovat zvisle a vodorovne pasiky ale ako vidim ide to:)a dobre ze sa ti nic vaznejsie nestalo...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. vyzeráš hrozne roztomilo :) a hej odvaha s tými prúžkami zvislo a vodorovne, ale vyzerá to fajn..;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. pásiky sú krásne + aj outfit :) A ešte som nikoho nepočula tak easy hovoriť o tom, že ho zrazilo auto! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. booože tobě to tak sluší!! <33

    OdpovedaťOdstrániť
  20. tá farba+ tie sandále! <3 láska na prvý pohľad

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Miluji tuhle barvu a tyhle tvé boty! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)