8/30/2011

Pond

Ďakujem slovenským železniciam za dve zabité hodiny vo Vrútkach ..včerajšok bol fakt o nervy,nemala som z toho Liptovského Mikuláša ísť domov.V piatok sa tam opäť vraciam,osláviť narodeniny.Ja tam vlastne chodím len oslavovať mám taký pocit.V piatok som oslavovala piatok,v sobotu výhru v kalčete a v nedeľu? Dajme tomu,že prázdniny.Spoznala som strašne veľa skvelých ľudí,ľutujem,že som sa odsťahovala.
Dnes ma bol pozrieť kamoš odtiaľ na aute,no úplne zlatý .. ach jaj:D Kiež by som už konečne vypustila z hlavy toho Čecha ...
šaty: sh
boty: H&M


Z tejto pesničky mi je úplne najviac smutno ale je krásna,pustite si ju :)

11 komentárov:

  1. Ve Vrútkách jsem byli teď na dovolené no vlastně v Martině , skvělá jsi nehty máš supr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to jazierko je krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš skvelé nechty a vlastne všetko a krásne jazierko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. máš to tam super, mňa by možno takto asi ani mama nepustila :D
    pesnička je pekná ale taká, že si ju nechcem viac púšťať, lebo potom myslím na niekoho :D vrr

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta třetí fotka je super! sekne ti to:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Si fakt kočka,pozdravujem ťa z okolia Žiaru nad Hronom....

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hi pretty!
    I really love your blog and your amazing style
    I follow you :D!
    .. maybe if you want, you could visit my blog too
    ( I HOPE YOU LIKE IT ;) )
    Kisses from México city!
    http://modacapitalblog.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)