8/25/2011

New in : accessories

Tento týždeň mi prišli dva listy a jeden balíček,no vydzvihla som si to až dnes,keďže som bola v Liptovskom Mikuláši (kde sa zajtra asi vraciam,takže časté príspevky nečakajte,mám tam trošku problém s prístupom na net).
V utorok som navštívila vychýrený sekáč (ťavu),no keď som videla tie rodiny príslušníkov tmavšej pleti ako sa tam idú pozabíjať,vykašlala som sa na zľavy a vrátila som sa až v stredu,keď prišiel nový tovar.Kúpila som si tri tričká a trojo šiat,som vcelku spokojná.V pondelok tam asi vyrazím znovu,už psychycky pripravená.
čelenka.
festivalové náramky.
Výhra v giveaway :)

13 komentárov:

  1. mně se líbí to křídlo (asi řetízek?) :) moc pěkné
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway!)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá retiazka je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten posledný náramok je skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja chcem ísť do ťavyy! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já si sand taky budu muset něco objednat, ať si užiju ten pocit rozbalování :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak som rada, že to v pohode dorazilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak to je perfektný nákup:P!!tá čelenka je úúžasná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. všechno to jsou super věci =)..nejvíc se mi líbí ty náramky =)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. perfektny nakup. tiez mi dnes prisiel balik z asosu. Coskoro to dam aj ja na blog

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)