8/09/2011

Z toho dnešného počasia som bola celkom zmätená,ráno bolo krásne a teplo,potom zrazu zamračené a mne bola v tých šortkách celkom zima,o pár minút som sa šla zas roztopiť .. ale vždy lepšie ako to počasie čo bolo posledné dni - trávila som ho nakupovaním a pozeraním filmov.
Dnes som však konečne šla von s naj kamošom,stavili sme sa v Mekáči na vanilkový shake a potom sme len sedeli na múriku pri námestí a rozprávali sa.Dokážeme sa spolu baviť hodiny,tentokrát sa však ponáhľal na tréning.Zajtra sa chytám ku kamošovi na housku tak asi budú fotky (ak budem mať čas fotiť..).Snáď sa vy vyspíte lepšie ako ja :D
košeľa: Atmosphere (sh)
tielko: Stradivarius
šortky: DIY
boty: Gate

20 komentárov:

  1. taky jsem se dneska oblekala a zeslikala nekolikrat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvělé fotky a pěkný outfit.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný ležérní outfit/y :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvelé náramky, okuliare, šortky!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelé náramky, úžasné fotky a kreslenie musí byť! :-)

    angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jůůů, ten salátek vypadá skvěle!
    líbí se mi tvoje brýle!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aj ja chcem kurz kreslenia! :D a botičky super, presne tieto sa mi páčili v gate v tej hnedej farbe ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Miluji tvé fotky! A když se usměješ, tak vypadáš jako ta nejmilejší holka na světě!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne naramky, krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hrozně ti to sluší:) fááákt moc.)
    oba filmy jsem viděla a moc se mi líbili;)
    a ty těstoviny vypadaj skvěle!:)

    btw. ten recept na ten koláč jsem právě vepsala do svých komentářů :D fakt to zkus, zabere ti to max. hodinku;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pěkné fotky, a ty náramky jsou boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. chtěla bych tu knížku kurz kreslení a miluji tvé boty .-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. moc ti to sluší..ta košile takhle zavázaná je super a to botky taky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já si ho chci nechat jenže ho vůbec nenosím protože nevím :D nesedí ke mě ta barva asi :D a mohlo by ještě někomu dělat radost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. na chlapce v pruhovaném pyžamu jsem jsem byla upozorňována abych ho zkoukla, jenže ještě jsem si nenašla čas si ho stáhnout :/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. páčia sa mi tie botičky a košeľa je skvelá ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ty kožený náramky jsou úžasný, takový už dlouho hledám :)
    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)