8/03/2011

The world is full of beautiful things..like you !

Dnešok som začala športovo,ráno som si bola zabehať a poobede s najlepším kamošom na korčuliach.On je úplne skvelý,celý čas sme sa smiali.Hlavne keď spadol (to som sa smiala ja .. viete ako - škodoradosť,najväčšia radosť).Potom sme si boli sadnúť na Kofolu,ktorú,mimochodom,nemám rada ale v poslednom čase ju pijem celkom často a viem,že to nedáva zmysel..
Teraz som úplne mŕtva sadla za počítač s kýblom zmrzliny a idem si pustiť film.
Takže vám predstavujem môj korčulový outfit a prajem pekný večer :)
tričko: sh- DIY
šortky: NY
boty: H&M

23 komentárov:

  1. ta první fotka je bombová! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hí,první fotka nejlepší.a je skvělý,že si uživáš prázdnin:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvělý fotky (hlavně první) a skvělý outfit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty kraťasy miluju! Moc ti to sluší :) a ty náramky jsou krásný..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to, že jsi měla skvělý den :-) a na ty kraťasy bych mohla koukat pořád! :-)

    Jinak, tak kofolu nerada, ale občas si ji dám a nevím proč :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neuveríš, ale s tou Kofolou som na tom rovnako :D Pred mesiacom by som ju nevypila ani za nič a teraz "kade chodím, Kofolu pijem" :D P.S: zbožňujem tvoje šortky!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tá druhá fotka je úplne najsuprovejšia!! ak takéto skvelé fotky budeš mať každý deň, tak sa budem stále na ne tešiť ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéj desne skvelé šortky! Veľmi ti to pristane a aj tvojim nechtom! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jee, nejkrasnějši si! Ty šortky jsou božský tak též! :D
    Asi si taky pujdu zítra zaběhat! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. u zdi ti to strašně sekne !

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie nohavice maš super .. uplna american girl z teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. máš skvělý blog! :) a ty nehty jsou úžasný!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. úžasné nechty, šortky, náramky

    angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super nechtyyy..ved vieš že ja som velký fanda tejto 8+2 techniky :D a šortky najbombovejšie.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásne fotky. Zamilovala som sa do šortiek a nechtov. Inšpirovala si ma ;))

    Crystal-People.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super fotky :)!
    Zvu tě ke mě na Giveaway !
    http://kockandy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty šortky jsou z Ney Yorkeru? Nebo New Yorku? nebo kde? CHCI! Sluší ti to ohromně, první fotka je suprová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj, mam nový blog, tak se kdyžtak koukni :) www.iaminlovewithamerica.blogspot.com a promiň za reklamu ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jůůů, máš krásně barevné nehtíky! :) a jinak s Kofolou sem na tom stejně! :D Já ji taky nepiju, ale když někde sem tak ji najednou piju :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)