10/24/2012

Bioderma & La Roche-Posay


Dlho som sem nedala žiadnu recenziu na kozmetiku, a keďže som dnes nebola v škole a celkom som sa nudila,rozhodla som sa že je načase.Vybrala som si moje obľúbené produkty od Biodermy a La Roche-Posay. Obe značky nájdete v lekárňach a myslím, že sú o dosť kvalitnejšie ako obyčajné značky z drogérie,samozrejme odráža sa to aj na cene. Našťastie sa vždy aj tu nájdu zľavy.
Chcem len podotknúť,že ani jednou značkou nie som sponzorovaná (bohužiaľ :D), poctivo som si tieto veci kúpila, takže názory nie sú ničim ovplyvnené :)

Keďže občas moja pleť nemá zrovna svetlé chvíľky, zaobstarala som si čistiacu vodu a krém z rady Bioderma Sébium.

Sébium AKN krém sľubuje obmedzenie výskytu problematických miest vďaka zinkovému glukonátu,ktorý má čistiacu a maz regulujúcu funkciu.Ďalej vyhladenie textúry pokožky a nespôsobuje tvorbu komedónov. Musím uznať, že sa mi pri jeho dlhšom používaní naozaj zlepšila pleť, nečakajte však nejaké zázraky. Sem-tam sa nejaká vyrážka predsa len objaví, mne teda hlavne pred a počas krámov nepomôže nič. Má však výbornú konzistenciu, môže sa používať aj pod make-up a príjemne vonia.Pokiaľ teda máte pleť so sklonom k akné, určite odporúčam.
Cena: 16eur
Micerálnu vodu Sébium H20 väčšina z vás určite pozná,väčšinou na ňu čítam samé chvály a ja sa k ním pridávam.Nedráždi oči,nevysušuje a vždy ma dokonale odlíči. Medzi micerálnymi vodami viem len o jednom konkurentovi, o tom však nabudúce.
Cena: 12eur za 250ml.
Sensibio maska hydratuje, zmierňuje pocity pálenia a obnovuje žiarivosť pokožky.Mala by takisto chrániť pred vonkajšími škodlivými vplyvmi.To sa však ťažko zisťuje,každopádne z nej mám pocit hladkej a zdravej pokožky.
Cena: okolo 20eur.

La Roche-Posay Physiologique čistiaci gél obsahuje termálnu vodu,jemne čistí a odličuje. Používam ho väčšinou po micerálke (pre istotu, to čo najviac neznášam je keď sa ráno zobudím zle odlíčená a mám pod očami čierne kruhy z ceruzky/riasenky).Je určený pre normálnu a zmiešanú citlivú pleť, nemám voči nemu žiadne výhrady,svoj účel plní poctivo.
Cena: 12 eur
La Roche-Posay Termálna voda pôsobí proti voľným radikálom a upokojuje pokožku. Podľa môjho názoru ešte aj osviežuje, hneď mi je lepšie keď ju mám po ruke :) Navyše cena je tiež celkom priaznivá.
Cena: 3,40 za 50ml

Aký máte vy názor na kozmetiku týchto značiek ? Vlastníte niečo ?

8 komentárov:

  1. Skvělá recenze, pro mě moc užitečná. Už dlouho po Biodermě pokukuju, ale zatím jsem si ji ještě nekoupila...tak třeba teď...po tvojí recenzi ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také stále Biodermu nepoužívám, ale asi už si pro ní pošupajdím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezký článek!:) O těchto produktech jsem četla na blocích plno článků, asi už je načase, abych si je taky pořídila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pokud by sis chtěla tu kabelku z té koláže koupit tak můžeš .. Aktuálně je v dostání v Deichmannu - víc najdeš na této adrese : http://www.deichmann.com/CZ/cs/shop/damy/damy-doplnky/0001000110780300000001/4100375.prod
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Promiň teď jsem si až uvědomila že jsi ze Slovenska takže tady je odkaz na slovenský deichmann :
      http://www.deichmann.com/SK/sk/shop/damy/damy-doplnky/0001400110780300000001/4100375.prod

      Odstrániť
  5. Bioderma je bezkonkurenční :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Biodermu miluju. Nedávno jsem si koupila LP na vyzkoušení, a teda horší krémy jsem neměla..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bioderma je moje životní záchrana. Použivám matující krémy a už jsem je doporučila spustě kamarádek, které prostě nevěděly jaký krém používat. Já jsem o matujícím krému taky dloouho nevěděla!

    Takže Biodermu miluju moc.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)