10/27/2012

"I never fall apart, because I never fall together."

Včera som mala celkom kľudný piatok,žiadne žúrky a alkohol,bola som s Paťom a jeho mamou na koncerte Lenky Filipovej yeah :D A potom sme šli do mesta kde som sa už nezdržala dlho,bola som strašne unavená,neviem či to je tým počasím alebo čo,no spala som do jednej poobede.Taká strata času ach jo.
Teraz sa chystám zacvičiť si jógu aspoň, lebo na nič iné sa nezmôžem, a potom zrejme do čajovne na vodnú,i keď najradšej by som sa zachumlala do periny,pila zelený čaj a pozerala filmy alebo čítala knihu.Čo vy robíte v takomto nepriaznivom počasí ? Tiež sa vám nič produktívne nechce robiť ?
"We laugh and laugh, and nothing can ever be sad, no one can be lost, or dead, or far away: right now we are here, and nothing can mar our perfection, or steal the joy of this perfect moment."
-written by Audrey Niffenegger

4 komentáre:

  1. gifko je podarené :) pekné fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. najradšej to isté..dokonca aby som sa vyhla kontaktu z vonkajškom som ocxhotná sa aj začať učiť :D ..inač krásne fotky a máš perfektné vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dobrá animace!


    projela jsem si tvůj blog a přidávám do sledování

    těším se na nový článek..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nina, tie vlasy máš najsuper! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)