10/23/2012

-Don't be a bitch -I'm not.I'm just being myself.

Posledné dni sú pre mňa totálne stereotypné,idem si zabehať,do školy,zo školy,von,cvičím,keď zvýši čas dokonca sa aj učím (ale to len tak decentne,veď ma poznáte už),mám chuť vypadnúť niekde preč minimálne na týždeň,najlepšie do iného mesta,napríklad do LM alebo do Blavy, a proste si len chvíľu užívať život a ujsť od všetkých problémov.Alebo si spraviť nové,nech to neni zas taká nuda.Na to som ja totiž maximálny expert.
Najviac ma serie tá moja úžasná trieda,och kde sú tie časy z prváku, keď som vypisovala,akí sú skvelí.No kokoti sú to ! :D Mám problémy sa v škole ovládať a postupne im jednému za druhým rozkopať hlavy,a to som kedysi bývala úplne mierumilovná.Našťastie nie som jediná kto to tak cíti s naším úžasným kolektívom,takže chyba asi nebude vo mne (výnimočne).Ešteže tam mám Bibu a Dávida,inak by som sa na školu totálne vykašľala,odsťahovala sa na Aljašku a bývala v zrube kde by som mala pokoj od všetkých a písala si blog o prírode a tonách snehu.

16 komentárov:

  1. Veru, nie si sama, čo si o tom kolektíve toto myslí, if u know what I mean. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Patreas fotil? :D...a nechci byvat v zrube tam by sa naše ochočené pandy, alebo ako hovorí wikipedia „mačkonohy čiernobiele“, necítili komfortne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tomu ver,že : ,,Daj,odfotím ťa na blog" :DDDD čo tam po mačkonohách ja by som sa tiež necítila komfortne :D

      Odstrániť
  3. great color hair!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hrozně krásné fotky spolu máte a hlavně máš skvělou barvu vlasů!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto je úchvatné)) akorád se mi k tomu moc nehodí ta kabelka.. ale je to pouze můj názor že ano) jinak tleskám, až mě ruce pálí))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máč krásný blog s krásnýma fotkama! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super fotečky!!
    Ta situace se spolužákama je mi známá.. Na gymplu jsme spolu byli 8let a fakt jsme ke konci měli už ponorkovou nemoc - poslední dva roky byla krize a všichni jsme se těšili, až ze školy vypadnem a dlouho se neuvidíme :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Miluju ty tvoje vlasy!<3 A moc hezké fotky, sluší Vám to spolu:) A tenhle stereotyp, kdy chodím jen ze školy a do školy znám:-/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš úžasnou bravu vlasům, fakt že jo :D

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty společné fotky jsou bezkonkurenční.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)