10/15/2012

Hearts

Dnes bol konečne slnečný a celkom teplý deň,tak som to využila a šli sme si s Paťom a so psom sadnúť do parku.Mám celkom rada jeseň,ale len keď neni ráno moc zima :D 
Konečne som začala zas cvičiť,každý deň shred plus jóga s Jillian Michaels,pretože už začínam pretekať cez posteľ,a to mám manželskú!Včera som si dokonca kúpila bežecké topánky,už dlho som chcela nejaké nové,a tak som si nastavila budík na skorú rannú hodinu a pred školou si pôjdem zabehnúť,snáď ma neodvalí,keďže celý víkend som nespala.
A čo vy ? Cvičíte nejak ? :)


8 komentárov:

  1. ty jsi rozkošná!!! a držím palce s jillian, já to vydržela deset dní:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja beham po schodch v bloku, robim brusaky hned ked sa zobudem a pred tym ako idem spat :D som zvedava ako dlho to vydrzim

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I love your blog!!! your style is great!!
    I would love to follow each other !

    season.†

    xo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš úžasnou barvu vlasů!<3 A ty punčocháče jsou skvělé!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pár šálků kávy denně neuškodí :)
    běhání před školou? to zní skvěle! :)
    já cvičím jen doma, podle sebe a moc jsem zhubla, takže to teď musím omezovat..
    hezké fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super :)))))

    cvičila jsem Cindy Crawford, zlepšilo mi to šíleně postavu a to už jsem i po porodu.. měla jsem dole 8kg, ale pak jsem šla na operaci a doma jsem měla o 6 nebo 5 kg víc... od té doby to brzdím, prostě to flákám... :(

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)