10/18/2012

Working out

Už je to viac ako týždeň,čo som začala pravidelne cvičiť, a veru mi to aj trebalo. Hneď sa cítim sviežejšia a mám viac energie ( i keď posledné dni vôbec nemôžem spávať, ale to s tým nemá nič spoločné :D). Dokonca som sa donútila piť viac vody, keďže doteraz som sotva vypila liter denne, čo nie je vôbec dobré ani zdravé. Stále si varím zelený čaj a každú chvíľu ho lejem do seba. Zmenila som aj jedálniček, snažím sa jesť pravidelne menšie porcie a hlavne veľa ovocia a zeleniny - s tým som nemala nikdy problém keďže oboje zbožňujem.
A čo teda cvičím ? No denne si chodím pred školou zabehať, potom poobede cvičím jógu lvl 1 s Jillian Michaels a večer shred.Cez víkend idem chodiť na plaváreň a cez týždeň chcem vyskúšať aj jumping a fitbox, ktoré sa cvičia kúsok od môjho domu, takže to mám blízko.Neskutočne ma to baví,nechápem prečo som doteraz sedela doma na riti :D
Keď si zlepším kondičku, pretože teraz to je dosť nič moc, chcela by som skúsiť insanity workout čo je riadna makačka.
Čo robíte vy pre svoje zdravie ? Alebo len tak doma leňošíte ? :)

11 komentárov:

  1. já chodím s kamarádkama do fitka a je to super :) a snažím se jíst zdravě a pít vodu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super! Ty obrázky jsou inspirující a to jídlo vypadá lákavě! Taky teď cvičím s Jilien a je to super! Hned se cítím líp, když za ten den něco dělám. Tak ti přeji ať ti to vydrží!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to ti fandím! miluju sport, ale občas sama hledám výmluvy, proč nejít něco dělat...přitom vždy, když přijdu domů po jakémkoliv sportu, tak se cítím skvěle!! :) cvičím jógu, běhám, chodím do posilovny... a když to dělám pravidelně, mám ze sebe sakra dobrej pocit :) to mi připomíná, že bych se zase měla nakopnout a trochu jít do sebe :) B. (taky tě followruju... :))

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fandím a držím palce, at' Ti to vydrží napořád :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Co dělám pro své zdraví? Momentálně nic, momentálně tloustnu. Ale už si hledám fitko, kam bych mohla pravidelně chodit:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super změny :) jen tak dál,snad ti to nadšení vydrží!
    já cvičila každý den přes čtyři měsíce,ale moc jsem zhubla,tak teď už nedělám kardio,ale jen posiluji :)
    zdravá a pravidelná strava,to je moje láska! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hodně motivující... můj nejpitomější problém je, že nedodržuju pitný režim..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pekné, motivačné :) aj ja zase cvičim, od jari som nič nerobila.. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)