10/29/2012

To you

Je vtipné ako si človek hovorí po tom ako mu niekto ublížil,že sa už nikdy nezamiluje,že vzťahy sú zbytočnosť a je mu dobre aj samému.Mala som strach z lásky,no ešte väčší strach z toho,že to dopadne ako predtým.Nezamilovať sa mi ani neprišlo nejak ťažké,vždy keď si ma niekto začal získavať, jednoducho som ho odstrčila preč.Bolo to tak jednoduchšie,držať si odstup,nenechať si ublížiť.Keď som videla aké problémy majú vo vzťahoch moji kamaráti,ešte som sa v tom utvrdila.No potom,po roku čo som si užívala slobodu, si sa objavil.Stále si pamätám ako si sa mi prihovoril ,a potom ma zavolal von,meškal skoro dve hodiny a ja som už bola totálne vytočená a rozhodnutá ísť domov-teraz som rada,že som to neurobila.
Nikdy som nechcela nič viac ako teba.Nikdy som nikoho tak nemilovala a nikdy som v nikoho tak neverila ako v nás.Neverila som,že by som bola schopná vydržať vo vzťahu,alebo skôr že by niekto dokázal vydržať so mnou - so všetkými mojimi nedokonalosťami, maniodepresívnymi tendenciami a hlavne s mojimi obavami.Vlastne,neveril tomu nikto.

Nikdy som neverila slovu "navždy" a aj teraz som voči nemu skeptická,ale ty si mi dal nádej.Nádej, že láska možno naozaj existuje,lebo ja ju vidím keď sa mi dívaš do očí a v tom momente všetko ostatné stráca zmysel.
Je ťažké moje pocity dať do slov,pretože sú moc silné,si tá najlepšia vec čo sa mi v živote prihodila,tak strašne moc ťa milujem a potrebujem,viac než si dokážeš predstaviť ..Si pre mňa absolútne nenahraditeľný a mám strach z dňa,kedy sa náhodou rozhodneš,že ja nahraditeľná som.Pri tej predstave mi zviera srdce a žalúdok mám až kdesi v hrdle.Bojím sa,že ťa sklamem,že pre teba nebudem dosť dobrá,že spravím nejakú neskutočnú hlúposť pri ktorej by som ťa mohla stratiť.Vidíš ?Nie som tak úplne "mám v pičistka", teda dobre som, ale v tomto nie ...Chcem aby si vedel, že pokiaľ sme spolu, vždy ti budem oporou, vždy tu pre teba budem keď ma budeš potrebovať a aj keď to náhodou skončí, nikdy mi na tebe neprestane záležať, pretože si prvý chalan ktorého skutočne milujem.
You are everything to me.


Forever is a long time but I wouldn’t mind spending it by your side.
 Tell me that everyday I get to wake up to that smile. 
I wouldn’t mind it at all. 

9 komentárov:

  1. to je krasne, ste spolu rozkosni!))
    ja som presne ten clovek, ktoreho si opisala v prvych vetach,ah

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem,snáď príde tiež niekto kto tvoj názor zmení :)

      Odstrániť
  2. Super hele. To se zase něco povedlo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasne to je celé.. aj vy dvaja! Držím všetky palce!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. haha the gifs are so cute and sweet and funny,,love the idea

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)